اطلاعیه ها

افتتاح نمایشگاه تعاونی مصرف ایران خودرو توسط فخر ایثار

نمایشگاه تعاونی مصرف کارکنان ایران خودرو با هدف فروش اقساطی لوازم خانگی، موتور سیکلت و خودرو با نرخ 15 الی 23 درصد به کارکنان این شرکت و جامعه مخاطب فخر ایثار در تاریخ 99/08/27 توسط فخر ایثار افتتاح گردید.

ایران خودرو قدیمی ترین خودرو سازی ایران در سال 1341 تاسیس گردید. از اولین تولیدات این شرکت می توان به پیکان اشاره کرد که موفقیت چشم گیری در بازار ایران داشت. پژو با شراکت خود با ایران خودرو توانست محصولات متنوع تری وارد بازار ایران کند و محصولاتی از جمله پژو 206، 207، 405 و پارس تولید کند. سمند نخستین خودروی ملی ایران در سال 2002 تولید گردید و ایران خودرو به اولین تولید کننده خودرو کاملاً اختصاصی تبدیل شد. این روند با تولید دنا ادامه یافت.

شرکت فخر ایثار از پیشتازان خدمات رفاهی می‌باشد که در امر تولید و ساخت و ارائه خدمات رفاهی، فرهنگی، بازرگانی و فروش اقساطی کالا فعال می باشد. شرکت فخر ایثار پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی ‌بر گسترش رفاه و معشیت مردم، در راستای حمایت از کالای ایرانی، در راستای طرح سلامت و اشتغال و کارآفرینی ویژه کلیه اقشار، همچنین جهت افزایش جامعه تحت پوشش خود و حمایت از کالای ایرانی اقدام به برگزاری نمایشگاه های متعددی نموده است.

ایران خودرو با بیش از 54000 نفر کارمند، در راستای افزایش رفاه کارمندان خود در کیلومتر 14 جاده مخصوص، بلوار ایران خودرو، درب نهم اقدام به همکاری با فخر ایثار نموده و نمایشگاه دائمی خود را افتتاح نمود. در این نمایشگاه بالغ بر هزاران کالای ایرانی وجود دارد که همگی از بهترین تولید کنندگان ایرانی است. یکی از اهداف این نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی در کنار حمایت از اقشار کارمند و کارگر ایرانی می باشد. در کنار لوازم خانگی، در این نمایشگاه موتورسیکلت و خودرو نیز به صورت اقساطی به فروش می رسد.

محصولات متنوع، قیمت منصفانه و شرایط اقساطی متنوع، این نمایشگاه تعاونی مصرف ایران خودرو را به یکی از برجسته ترین نمایشگاه های کالا تبدیل کرده است.

جامعه ایرانی لایق بهترین ها هستند و ما در تلاشیم تا بهترین ها را در اختیار این جامعه بی نظیر قرار دهیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا