اطلاعیه هالوازم خانگیوام و خدمات اقساطی

خرید اقساطی با بهین کارت سپه

زمان دریافت بهین کارت بانک سپه به پایان رسید.

درحال حاضر امکان دریافت تسهیلات بدلیل اتمام طرح به پایان رسیده است. امکان خرید اقساطی با نرخ ویژه 10% الی 23% با استفاده از بهین کارت بانک سپه در فخر ایثار فراهم شد. دارندگان کارت این کارت می توانند با مراجعه به فروشگاه ها و شعب فخر ایثار در سراسر کشور از این شرایط ویژه بهره مند شوند و کالای خود را خریداری کنند.

بانک سپه به منظور حمایت از تولید ملی با تکیه بر توانمندی‌های داخلی کشور، افزایش میزان رضایت مشتریان فعلی بانک و برآورده کردن نیازهای واقعی خود اقدام به ارائه این کارت نموده است. این کارت، ابزار اعتباری جهت برقراری ارتباط مالی بین بانک و تولیدکنندگان و عرضه کنندگان داخلی و همچنین پاسخ دهی همزمان به نیاز های تسهیلاتی مشتریان بانک می باشد.

فخر ایثار ایرانیان به منظور افزایش میزان رضایت مندی جامعه مخاطب خود، حمایت از تولید کننده داخلی و محصولات ایرانی و همچنین تأمین کمبود نقدینگی خریداران محترم اقدام به همکاری و عقد قرارداد با بانک سپه کرده و مشتریان دارای شرایط دریافت این کارت اعتباری می توانند به شعب بانک سپه در سراسر کشور مراجعه و اقدام به دریافت این کارت کنند.

متقاضیان دریافت تسهیلات بهین کارت باید تضامینی جهت ضمانت بازپرداخت اقساط خود به بانک سپه ارائه کنند. تعداد ضامن رسمی دارای کسر از حقوق مطابق با میزان تسهیلات دریافتی متغیر می باشد. نرخ سود سالیانه 10درصد تا 23درصد و حداکثر سقف بازپرداخت 36 ماه تعیین شده است.

دارندگان بهین کارت جهت خرید لوازم خانگی، الکترونیکی، لپتاپ، موبایل، تبلت و سایر محصولات می توانند با مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های فخر ایثار در سراسر کشور اقدام به خرید و استفاده از این شرایط را کنند.

جهت اطلاع از شرایط دریافت بهین کارت می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و سوالات خود را با ما درمیان بگذارید. همچنین از این بخش می توانید درباره بهین کارت اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا