اطلاعیه هاوام و خدمات اقساطی

خرید اقساطی با شاپ کارت ملت

خرید اقساطی از فخر ایثار با شاپ کارت ملت میسر شد.

شاپ کارت ملت نوعی کارت اعتباری (کردیت کارت) است که دارندگان آن می توانند از تمامی فروشگاه ها یا ارائه دهندگان کالا و خدمات عضو شبکه اعتباری پرداخت ملت (ملت شاپ) نسبت به خرید کالا یا خدمات مورد نظر خود اقدام نمایند.

شرکت فخر ایثار به منظور افزایش میزان رضایت مندی کاربران و جامعه مخاطب خود، حمایت از تولید داخلی و تولید کنندگان داخلی عضو ملت شاپ شده و تمامی کاربرانی که شاپ کارت دریافت کرده اند، می توانند یک خرید امن، سریع و آسان را تجربه کنند.

نحوه دریافت این کارت اعتباری

این کارت به دو شیوه انفرادی و گروهی صادر می گردد. متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب بانک ملت در سراسر کشور، نسبت به دریافت کارت، طبق قوانین بانک اقدام نمایند.

این کارت با مشخصات کلی زیر در اختیار شما قرار می گیرد

سقف کارت فردی حداکثر 500میلیون ریال و حداقل مبلغ کارت 20 میلیون ریال می باشد. قراردادی که با بانک عقد می گردد از نوع مرابحه می باشد. این کارت به صورت تقسیطی یا باز پرداخت یکجا عرضه می گردد. همچنین مدت اعتبار این کارت 60 روز است. مدت 30 روز از زمان صدور کارت تنفس بازپرداخت در نظر گرفته شده است. دوره‌ی بازپرداخت تسهیلات 12 ماه تا 36 ماه و 1% مبلغ کارت هزینه آبونمان است.

شاپ کارت امکان استفاده از فرصت های یک خرید خوب، دستیابی به گزینه‌های بیشتر، رفع مشکل نقدینگی در ابتدای خرید و پرداخت وجه در آینده را میسر کرده است.

جهت دریافت شاپ کارت می توانید به کلیه شعب بانک ملت در سراسر کشور مراجعه فرمایید. پس از دریافت کارت می‌توانید از بین هزاران کالای موجود در فروشگاه های فخر ایثار به صورت اقساطی خرید نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا